קורס נגרות

לימודי נגרות לנשים עצמאיות

אחד התחומים המרתקים ביותר בעבודה הפיזית כיום, הוא תחום הנגרות. בעבר, אנשים רבים היו מתרכזים בכלל התחומים שהם יכולים לעסוק בהם, בכלל התחומים שבהם הם מרגישים שהם הכי טובים, ומרגישים את הזיקה שלהם. כיום, נוספו עוד תחומים רבים נוספים לשוק העבודה, שבו אנו עושים את מרב מאמצינו פיתוח מכשור אלקטרוני ואנלוגי, דברים שכבר לא מזכירים לנו את העבודה הפיזית הישנה שעדיין הכרחית עבור כולם. תחום הנגרות הנו תחום שבעבר היה שייך לגבר בלבד, וכיום הוא שייך לשני המגדרים, ואף נפתחו לימודי נגרות לנשים עצמאיות.

למה הכוונה ב'נשים עצמאיות'?

הכוונה היא בנשים שהעיסוק העיקרי בחיים שלהן הוא נגרות. נשים עצמאיות אינן כפופות למקום עבודה כלשהו, והן מנהלות את עסק הנגרות בכוחות עצמן. בשביל עצמאות זו, ראשית נדרש מהנשים להוציא אישורים על כך במשרד מע"מ, ובמשרד מס הכנסה, ולאחר מכן בביטוח לאומי. לאחר האישורים הללו, האישה נחשבת כעצמאית בעיסוקה.

במה שונה קורס הנגרות לנשים לעומת הגברים?

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

השוני בין לימודי נגרות של נשים לשל גברים, הוא מהלך הקורס. כטבע האדם, הגבר הוא חזק יותר פיזית מהאישה ברוב הפעמים, ולכן הזיקה שלו לעבודות פיזיות קשות תהיה יותר גדולה. כאשר לאישה יש זיקה לעבודה פיזית כמו נגרות, ראשית היא עוברת את שלב התרגול והלמידה הבסיסית. נגרות לא תמיד גם אומר כוח, מכיוון שגם גברים רבים אינם יודעים כיצד לעשות את העבודות בצורה הטובה ביותר, ומפשלים ברוב הפעמים.

מה אפשר לעשות לאחר הקורס?

נשים שהן עצמאיות, יכולות להתחיל עסק נגרות משלהן, ליצור דברים שהן תמיד רצו, ולמכור אותם ללקוחותיהן. חשוב כי לפני שכל מי שמתחילה את העבודה העצמאית, להוציא את האישורים הנדרשים לכך.

האם נגרות היא עיסוק שמתאים לנשים?

ודאי, הרי שנגרות זוהי אמנות, ולא חטיבת עצים. נכון שצריך להיות כוח משולב, אך זהו המעט בעבודת הנגרות, החשוב ביותר הוא הידע והדיוק שצוברים במהלך העשייה. את הדברים האלה לא כולם יודעים לעשות, אפילו גברים שהם מאוד חזקים פיזית, פעמים רבות שנשים מוכיחות את עצמן כנשים שמצליחות גם בתחומים לא צפויים.