נגרות לבניין – כיצד בוחרים בעל מקצוע מומחה?

נגרות זו אומנות. מדובר בעבודה יצירה של ממש בה הנגר לוקח בחשבון מגוון של קריטריונים ומאפיינים, מתכנן ובונה את התוצרת הסופית בהתאם לצרכים של הלקוח. בתוך העולם הזה שנקרא נגרות לבניין, יש כל כך הרבה סוגים של עבודות נגרות החל מחיפוי עץ לחלק החיצוני של המבנה, דרך מעקות עשויים מעץ, ארונות חשמל, מטבחים, פינות אוכל, דקים, פרגולות, רהיטים ועד ספריות ונישות בהתאמה אישית. נגר מקצועי יבצע כל עבודה בצורה מקצועית ומדויקת, יציג בפניכם את סוגי העצים הקיימים והמתאימים לסוג העבודה אותה אתם צריכים לבצע ויציג בפניכם במידת הצורך חומרים נוספים אותם כדאי לשלב ביחד עם המוצר.

 

קריטריונים לבחירת נגרות לבניין

ממש כמו שחשוב לבחור יועץ אלומיניום לפרויקט נדל“ן לתכנון וביצוע קיר מסך, כך גם לנגר שיבצע עבודות לכל הפרויקט יש חשיבות מכרעת. לפעמים נגר אחד מוציא לפועל עשרות מטבחי קבלן באותו פרויקט. יש לקחת בחשבון את הידע והניסיון של הנגר, לראות שהוא מסוגל לעמוד בלוח הזמנים של הפרויקט ולספק תוצר איכותי, מדויק וברמת גימור גבוהה. חשוב לבחון פרויקטים קודמים של הנגר, לבדוק באילו סוגי עץ הוא עושה שימוש, מה האמצעים והמכשור הנמצאים ברשותו במטרה לסיים את הפרויקט בזמן וכמובן לקבל הצעת מחיר מסודרת הכוללת את כל תנאי העסקה לצד ניסוח הסכם עליו חתומים כל הצדדים.

 

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

מה ההבדל בין נגר פרטי לנגר המבצע עבודות בניין?

בניין הוא פרויקט עם התחייבות מאוד גדולה ולרוב מדובר בפרויקטים בסדר גודל עצום. כלומר, זה שונה לגמרי לייצר עשרות מטבחים עבור כל המשפחות שרכשו דירה בבניין מסוים, לבין לייצר מטבח אחד בכל פעם עבור משפחה אחת. אחד הדברים הכי חשובים שמתחילים ליצור קשר עם נגר הוא לפנות אליו, כמה שיותר מוקדם ולבצע את ההזמנה בזמן כדי להימנע מעיכובים בפרויקט. חשוב גם לקחת בחשבון את סדר הגודל של העלויות. הרבה בעיות נפתרות כאשר עובדים עם אדריכל מההתחלה ואז כבר בשלבים הראשוניים של הפרויקט, ניתן להציג לנגר תכנית מסודרת ולתכנן את כל עבודות הנגרות לפי התכניות של האדריכל וזה כמובן חוסך המון זמן.

כתב כמויות זה MUST

ממש כמו שמקבלים כתב כמויות מסודר שמתלבטים לגבי עבודה עם קבלן, ככה כדאי לשים לב להוצאת פרויקט נגרות לפועל. כאשר אנחנו מבצעים השוואת בין כמה קבלנים, חשוב לבדוק שאנחנו מקבלים הצעות מפורטות לפרטים. ההסכם חייב לכלול את כל מה שאנחנו הלקוחות אמורים לקבל. גם חלוקה של התשלומים ולוחות זמנים כדאי להגדיר מראש.

 

מה הופך עבודת נגרות לאיכותית?

  • סוג העץ – ככל שהעץ יותר חזק, יותר עמיד ויותר איכותי, כך עבודת הנגרות תחזיק מעמד שנים רבות יותר ותדרוש מינימום של תחזוקה. נגר טוב יודע לבצע התאמה מושלמת בין סוג העץ לסוג העבודה.
  • התאמה לצרכים- נגר טוב ומקצועי, הוא נגר שמתאים את עבודת הנגרות בצורה מדויקת לצרכים שלנו. למשל, אם מדובר בספריה שהיא חלק ממערכת הטלויזיה בסלון, חשוב להתייחס למבנה הקיים, לגודל של הסלון, למרחק בין הספה או מערכת הישיבה לבין הטלוויזיה, לפתרונות אחסון נוספים שניתן לשלב כחלק מהמערכת ועוד.
  • גימור – רמת גימור היא אחד הדברים הכי חשובים בעבודות נגרות. אנחנו רוצים ליצור רהיט או מוצר איכותי, ללא בליטות או חוסר דיוקים, שמשתלב בהרמוניה מושלמת עם החלל או מרחב ובמידה ויש צורך לשלב עם העץ גם חומרי גלם נוספים כמו אלומיניום, זכוכית או אבן, השילוב הזה נעשה בצורה חכמה ומדויקת.