פרגולות אלומיניום: כל היתרונות

פרגולות אלומיניום: כל היתרונות

אנשים רבים מתלבטים לגבי סוג הפרגולה אותה הם רוצים לבנות בחצר או במרפסת שלהם, כאשר ההתלבטות היא לרוב בין פרגולת עץ מלא לפרגולת אלומיניום. הפעם, בחרנו לספר לכם על פרגולות אלומיניום ועל כל היתרונות שלהן. אין ספק כי העץ הוא חומר מרשים, אותנטי שיוצר בחצר אווירה מהממת של טבעיות ויוקרה, אך אם מתסכלים לטווח הארוך, ההשקעה בפרגולת אלומיניום משתלמת יותר בכל מיני היבטים.

יתרון התחזוקה

בשונה מהעץ אותו עלינו לתחזק אחת לכמה חודשים, בטח ובטח שמדובר בעץ מלא גושני, תחזוקה הכוללת שיוף, צבע, לקה או שמן וכמובן גם תחזוקה מפני מזיקים, כשבוחרים בפרגולת אלומיניום יודעים מראש שאין צורך לבצע שום פעולת תחזוקה. בכדי לנקות את הפרגולה מים וסבון יספיקו לגמרי.

יתרון העמידות

אלומיניום נחשב לאחד מחומרי הגלם הכי עמידים שקיימים היום. הוא עמיד מפני המזיקים שיש בחוץ לאורך כל ימות השנה, עמיד מפני קורוזיה ולכן אינו מחליד ואינו מתבלה עם הזמן. כשמשקיעים בפרגולת אלומיניום, מדובר בהשקעה לטווח הארוך.

יתרון ההתקנה

היום יש פרגולות אלומיניום מודולריות ובכלל, מדובר בחומר קל משקל אותו קל מאוד להתקין. כל מה שצריך זה רק לדעת מראש את המידות המתאימות לבניית הפרגולה ולבחור את סוג הפרגולה הרצוי. בנוסף, יש היום פרגולות ללא רגליים שמתאימות למשל למרפסות ואז כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את הפרגולה לקיר חזק, לרוב קיר עליון.

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

יתרון המגוון

יש כל כך הרבה סוגים של פרגולות אלומיניום ולכן קל כל כך לבצע התאמה לצרכים שלנו. ניתן להזמין פרגולת אלומיניום עם סכך חשמלי ואז אנחנו יכולים לשלוט ברמת האור שנכנסת פנימה אל תוך הפרגולה עצמה.

יתרון הבטיחות

בשונה מעץ שנחשב לחומר דליק מאוד, פרגולת אלומיניום עמידה לאש מה שמעלה מאוד את רמת הבטיחות של כל מי שנמצא תחת הפרגולה, בעיקר אם מדובר בפרגולה שנמצאת מעל מטבח חיצוני למשל או בסמוך לגריל עליו אנו צולים את המזון.

יתרון העלויות

אמנם עלות ההתקנה של פרגולת אלומיניום לרוב תהיה יקרה יותר בהשוואה לפרגולת עץ ויחד עם זאת אם מסתכלים על עלויות לטווח הארוך, פרגולת אלומיניום עוזרת לנו לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית שכן מדובר בחומר מבודד. בקיץ, היא מאפשרת לנו להוריד את הטמפרטורות בתוך הבית מה שמפחית את הצורך בשימוש במזגן ובחוף להעלות אותן, כך שאנו עושים פחות שימוש בחימום ולכן מבחינה אנרגתית, פרגולת אלומיניום מהווה יתרון.

עיצוב

כאמור, היום ניתן להזמין פרגולות במגוון של עיצובים, דגמים וצבעים. פרגולת אלומיניום משדרגת את מראה הגינה או המרפסת ומשתלבת נפלא עם העיצוב המודרני העכשווי.

לסיכום, היום בעידן שלנו, עוד ועוד משפחות בישראל בוחרות בפרגולת אלומיניום כפתרון ההצללה הטוב והמועדף עבורן.