טיפים לבחירת ריהוט גן

טיפים לבחירת ריהוט גן

הקיץ כבר ממש בפתח וזה הזמן להתכונן לקראתו, לנקות ולארגן את המרפסות מחדש, לנקות את הגינה, השבילים והפרגולה מכל האבק, לשתול כמה צמחים חדשים, לוודא שתאורת הגינה פועלת כמו שצריך, שהבריכה נקייה ומלאה כי אוטוטו כולנו נבלה את שעות אחר הצהריים, סופי השבוע וכן…גם את החופש הגדול בעיקר בחוץ. בין הדברים שמשפיעים על הנוחות בגינה הוא ללא כל ספק הריהוט אותו אנו בוחרים.

כמה טיפים לבחירת ריהוט גן

לפני שאתם בוחרים רהיטים לגינה שאלו את עצמכם מהי מטרת הריהוט? החבר'ה מהום גרדן עושים לנו סדר:
1. אירוח – שאלות כמו כמה אנשים אתם מארחים בדרך כלל, האם זוג חברים או שניים או אולי את כל המשפחה? כדאי לחשוב על כמות האנשים שמשפיעה על בחירת מערכת הישיבה לגינה, על גודל השולחן – האם יהיה זה שולחן רגיל או שולחן נפתח, כמות הכסאות וכדומה…בנוסף, כדאי לחשוב על סוג האירוח ולא רק על כמות האנשים כלומר האם אתם בדרך כלל מארחים לארוחות של ממש, כאלה בהן כל האורחים יושבים מסביב לשולחן או האירוח שלכם מתסכם בקפה ועוגה, פירות וגבינות… אם אתם יותר מתחברים לאופציה השנייה, לא בטוח שאתם זקוקים לשולחן אירוח מסיבי ובחירה במערכת ישיבה מפנקת מבד בשילוב עץ למשל, הרבה יותר מתאימה לצרכים שלכם.
2. ישיבה בניחותא בשעות הפנאי – במידה ואתם לא נוהגים לארח לעתים קרובות, יכול מאוד להיות ששולחן קטן וכמה כסאות או שתי כורסאות נוחות יספיקו לכם לגמרי.
3. רהיטים ואביזרים משלימים – שאלות נוספות שכדאי לשאול הן מה הסגנון העיצובי של הגינה שלכם? האם יש לכם בריכת שחייה או אמבט ג’קוזי מפנק, האם אתם נוהגים לעשות ״על האש״?.. במידה וכן מיטות שיזוף מאלומיניום או מעץ, שולחנות נמוכים לצד כסאות נוח, ספסלי זולה וכמובן שמשיות הן חלק בלתי נפרד ממוצרי רהיטי הגן שישדרגו פלאים את הזמן שלכם בגינה. שמשיות מסייעות להצללה ומאפשרות לשבת בחוץ ולשחק עם הילדים גם כשחם מאוד. בנוסף, אולי כדאי לשקול לשלב בגינה רהיטי פינוק כמו למשל ספסל נדנדה או ערסל לגינה – פינה קטנה בה נוכל להתבודד עם ספר טוב וכוס המשקה האהובה עלינו.
4. גודל הגינה, המרפסת או החצר – טרם אתם בוחרי את רהיטי הגינה השונים, בדקו את גודל החלל החיצוני אותו אתם רוצים לרהט. חשוב לוודא שפינה הישיבה לא גדולה מדי, שכמות הרהיטים בה אתם מעוניינים לא תתפוס את כל המקום, שכן מרחב ירוק וצבעוני הוא חלק חשוב ומהותי ביצירת אווירה פסטורלית ואין אנו רוצים להגיע למצב של עומס.

בנוסף, טרם אתם בוחרים רהיטים לגינה, כדאי להכיר את חומרי הגלם השונים כמו אלומיניום, עץ וזכוכית, לשקול את תהליך התחזוקה לצד העלויות של כל אחד מהם ורק אז להגיע להחלטה.