קורס נגרות בצפון

קורס נגרות בצפון

הצפון הוא מקום נפלא גם לגור בו וגם ללמוד בו קורס נגרות וזאת משום שבצפון ישנם מגוון אופציות תעסוקה בתחום הנגרות, בין אם מדובר בעבודה בתעשיית הנגרות בצפון, לבין אם מדובר בבתי מלאכה, או בתחום הבנייה. אבל מהו קורס נגרות? ולמי מתאים קורס נגרות בצפון? כל התשובות בהמשך.

מהו קורס נגרות?

קורס נגרות הוא קורס בו נלמד חומר הנגרות באופן מעשי ועיוני. בקורס לומדים את כל מהש קשור לעץ ולעבודה בעץ, ולומדים במהלכו כיצד לבחור את החומר לעבודה, כיצד משרטטים, מודדים, חותכים את העץ, עובדים עליו ויוצרים ממנו חפצים ורהיטים. בקורס מסוג זה לומדים להיות נגרים לכל דבר, ורוכשים את המיומנות הבסיסיות של נגר מהוקצע.

באמצעות הקורס מקבלים את כל הידע שעמו עובדים בעץ, תוך קבלת כל הכלים לעבודה בטוחה במקצוע הנגרות.

בקורס לומדים מהן המכונות שיש בתעשיית העץ וכיצד עובדים עמן, ולומדים לתכנן מוצרים ולפתח מחשבה מקורית בעבודה בעץ ועם חומרי העץ השונים, הפרזולים וכל הכלים הקשורים לעבודה מסוג זה.

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

לימודי נגרות

למי מתאים קורס נגרות בצפון?

קורס זה מתאים למי שגר באזור הצפון ורוצה לעבור בתעשייה הקשורה לתחום נגרות בצפון. הקורס מתאים למי שירצה לעסוק בנגרות, בעבודה הנגרות בצפון או כתחביב. לאחר הקורס יוכל התלמיד להשתלב בתעשייה בעץ בצפון, לעבוד כנגר בצפון או בתחום הכולל ייצור בעץ.

בנוסף הקורס מתאים לכל מי שרוצה לתת חופש ליצירה שלו ולעסוק בתחומי העץ וגם ליהנות מתחביב מושלם. במהלך הקורס התלמידים מייצרים מוצרי עץ שונים ולוקחים שלל עבודות יצירתיות לביתם ביניהם מוצרים איכותיים שניתן להשתמש בהם.

אז מדוע כדאי להתנסות בקורס נגרות בצפון?

  • הקורס נותן ידע וכלים מעולים לכל מי שרוצה להתנסות בתחום הנגרות.
  • לאחר הקורס ניתן להשתלב בתעשייה בצפון.
  • הקורס מתאים לשלל הגילים בין אם מדובר בנוער, מבוגרים ואפילו ילדים.
  • הקרו מתקיים בקבוצות קטנות והוא מחולק לפי רמות וגילאים.
  • הקורס מעניין במיוחד והוא מכין אתכם מקצועית לעבודה.
  • בסיום הקורס אתם יוצאים גם עם כלים שימושיים וגם עם כלים פיזיים שיצרתם לכם המשמשים אתכם למגוון שימושים.

אז קדימה! אם אתם רוצים לעבוד בנגרות, ליהנות מנגרות או להתנסות בעבודה עם עץ – צרו קשר עכשיו ותוכלו להתחיל בקורס מקצועי בצפון.

2 תגובות

תגובות סגורות