מחפשים הצללה לחצר במראה כפרי? זו האפשרות הטובה ביותר

פרגולות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי והאירוח שלנו הישראלים. מצד אחד אנחנו אוהבים לנצל את מזג האוויר השמשי שלשמחתנו הרבה נמצא אצלנו ברוב ימות השנה, גם בחורף ומצד שני אנחנו מאוד שמחים לארח, להפיק אירועים, להכין ארוחות על האש ולאפשר לילדים שלנו להשתולל ולבלות בחוץ. יש מגוון די גדול של פתרונות הצללה לחצר, החל מפרגולות עץ מרשימות ומסיביות עשויות עץ גושני מלא, דרך פרגולות אלומיניום קלילות למי שמחפש את המראה המודרני ובכל פתרון ניתן לשלב איזה סוכך או הצללה שרוצים: קבוע או חשמלי. לאחרונה אנו רואים המצאה חדשנית שמאפשרת לשלב בין השניים. הכיצד?

 

הצללה לחצר במראה כפרי – הכי קרוב לעץ

הסיבה שישראלים חובבים פרגולות דמוי עץ היא בשל המראה המרהיב שלה שמשתלב בהרמוניה מושלמת עם העצים, הדשא והמראה הפסטורלי. מנגד, יש גם לא מעט ישראלים שמעדיפים את פרגולת האלומיניום שנחשבת לזולה הרבה יותר, קלה לתחזוקה ללא הצורך ללטש ולצבוע בכל פעם מחדש וגם פשוטה להרכבה. מעכשיו לא צריך להתלבט! אפשר להנות משילוב של השניים: פרגולת דמוי עץ איכותית. כל היתרונות שיש בפרגולות האלומיניום אך עם מראה ומרקם של עץ. אפילו אתם צפויים להתבלבל.

 

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

מהם היתרונות של פרגולות דמוי עץ?

  1. חזקות במיוחד ומחזיקות מעמד לאורך שנים
  2. אין צורך בשום פעולת תחזוקה בניגוד לפרגולות עץ הדורשות חיטוי נגד מזיקים, שיוף וצביעה אחת לשנה
  3. מגוון של אפשרויות עיצוב בהתאמה אישית עם אופציה לשלב תאורה מובנית, מאוורר תקרה, סוכך חשמלי ועוד

 

האלומיניום יכול לשמש תחליף מושלם לחומר העץ אך באותו מראה כפרי ואותנטי. כדי ליצור את המראה של העץ עושים שימוש בציפוי בואקום של פרופילי האלומיניום ומצפים אותם בתנור מיוחד עד לקבלת מראה דמוי עץ מרהיב וייחודי.