פרגולות דמוי עץ – המראה הטבעי והמושלם לגינה

בשנים האחרונות אנו רואים הרבה מאוד חידושים לגינה ולחצר כאשר אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם ההצללה לחצר כיום הוא פרגולה דמוי עץ העשויה בעצם מאלומיניום. בכל חצר תמיד עולה הצורך בפרגולה או אמצעי אחר להצללה על מנת שנוכל לבלות שעות רבות בחצר שלנו, לארח שם אורחים, לסעוד ארוחות או סתם לשבת בחצר במהלך היום עם כוס קפה ביד. עד היום אחד האמצעים הפופולאריים ביותר היה פרגולה רגילה מעץ אך לאחרונה אנו רואים דרישה שהולכת וגוברת לפרגולות דמוי עץ העשויות מאלומיניום.

מה היתרונות של פרגולות דמוי עץ?

לפרגולות שלא עשויות מעץ אלא מחומרים אחרים דמוי עץ ישנם יתרונות רבים כאשר בראש ובראשונה היא העמידות של הפרגולה. אמנם פרגולה עץ היא מרהיבה מבחינה עיצובית ומשתלבת בצורה טובה מאוד עם הנוף של הגינה שלנו בהיבט של פסטורליות וטבעיות החומר, אך העמידות של העץ היא לעיתים בעייתית בעיקר בחודשי החורף הגשומים שכן הגשם והמים מזיקים מאוד לעץ. לעומת זאת,

פרגולה העשויה מאלומיניום מאפשרת לנו להנות מעמידות של החומר. לאורך כל ימות השנה פרגולה תיראה במיטבה גם לאחר שנים רבות מה שאי אפשר לומר על פרגולת עץ. מעבר לכך יש את נושא התחזוקה כאשר פרגולת עץ צריכות לעבור תחזוקה שוטפת אחת לעונה הכוללת שימון וטיפולים נגד מזיקים על מנת שלא תיפגע ותישמר חזקה לשנים רבות. כאשר אנו משתמשים בפרגולות מחומרים אחרים שהם דמוי עץ אנו גם מקבלים פרגולה חזקה, כזו שאין צורך לדאוג לתחזוקה השוטפת שלה עקב העמידות הרבה של שאר החומרים ביחס לעץ אך מעבר לכך אנו מקבלים פרגולה שנראית בדיוק כמו פרגולה העשויה מעץ ולכן אנו לא מאבדים את האפקט העיצובי שהעץ מקנה לגינה שלנו.

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!