קורס נגרות

לימודי נגרות או עיצוב פנים

 

לא כולם נולדו וחולמים ללמוד ראיית חשבון, משפטים, מנהל עסקים או תקשורת. יש לא מעט אנשים שדווקא תחום העיצוב, האמנות תוך עבודה עם מרקמים וחומרי גלם, הוא זה שמעניין ומושך אותם. אחת השאלות אותה אנשים שואלים טרם הם בוחרים מסלול לימודים היא מה ההבדל בין לימודי נגרות ועיצוב פנים, מהם היתרונות של כל מסלול לכן בחרנו לעסוק הפעם בלימודי נגרות או עיצוב פנים – מה עדיף?.

קצת על לימודי נגרות

לימודי נגרות כוללים בתוכם מגוון של נושאים מרתקים, שילוב בין עבודה מעשית לצד ידע תיאורטי חשוב שתומך כמובן במגוון תהליכים אותם מבצעים באמצעות חומר העץ המופלא. סוגים שונים של עץ ותהליך העבודה בהם, תורת החומרים, אמנות בעץ, לימודי פיסול בעץ, שיוף וניסור העץ, כלי עבודה ידניים וחשמליים באמצעותם ניתן לעבוד עם חומר העץ, בטיחות בעבודה בעץ, צביעה, איך מתכננים פרויקט בעץ, רהיטי עץ מלא ועוד ועוד…

לימודי נגרות – למי זה מתאים?

ובכן, ממש לא מדובר בלימודים לכל אחד, אלא עבור אנשים שאוהבים מאוד לעבוד עם הידיים, להרגיש את החומר ומחוברים כמובן לחומר מהנשמה.

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

איפה אפשר לעבוד אחר כך?

בנגריות, באופן פרטי או להשתלב בסטודיואים של אמנות ועיצוב.

קורס או תואר?

מדובר בקורס ולא בתואר ראשון. הקורס נמשך בין 8-100 שעות, תלוי מה רמת העומק שאתם מחפשים.

קצת על עיצוב פנים

כידוע קיים הבדל בין אדריכל לבין מעצב פנים. בעוד אדריכל (או אדריכלית) יכול להיות גם מעצב פנים, מעצב פנים ללא לימודי אדריכלות, לא יוכל להיות אדריכל. לימודי עיצוב פנים מתחלקים לשני סוגים: לימודי תואר או לימודי תעודה. בין השאר התכנים כוללים עקרונות תיאורטיים ומעשיים בעיצוב, בניית לוח השראה לעיצוב הבית או המשרד,  הלבשת הבית, פיתוח שיטות ומיומנויות לדמיון ויצירתיות, עבודה עם תאורה טבעית ומלאכותית, סוגי מנורות, עבודה עם גוונים ומרקמים,  בניית קונספט עיצובי בחלל, שימוש במרחב, יצירת אווירה, עיצוב בתים, מטבחים, סלונים, כורסאות טלויזיה, ושאר חללים בבית, עיצוב בשלבים, עבודה עם חומרי גלם, עיצוב בתקציב מוגבל ועוד… בשונה מתואר ראשון הנמשך בין 3-4 שנים, לימודי תעודה בעיצוב פנים נמשכים בין שלושה לשישה חודשים, כמובן שזה תלוי במוסד הלימודים שבו אנו בוחרים.

לימודי עיצוב פנים

 לימודי עיצוב פנים – למי זה מתאים?

הלימודים מתאימים לאנשים שמחוברים לעיצוב מהבטן, אנשים יצירתיים עם המון דמיון, כאלה שנושמים וחיים צבע, חומר וחולמים להשתלב בתחום.

לאחר מכן ניתן להשתלב בתעשייה במגוון של חברות במשק בין אם

במגזר הממשלתי בגופים גדולים ובין אם באופן פרטי אצל אנשים המעוניינים בעיצוב מקצועי של ביתם.

אז מה עדיף?

ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. בעוד לימודי עיצוב פנים יכולים לשלב בתוכם גם קורס קצר בנגרות ועבודה עם חומר העץ, לימודי נגרות עוסקים אך רק בעבודה עם חומר העץ הטבעי. לכן, אם אתם בעניין של לימודי עיצוב הכוללים את כל הנדבחים, קורס או תואר בעיצוב פנים הוא המסלול המתאים עבורכם, בעוד אם חומר העץ הוא זה שמעניין אתכם ואתם בעניין של לעבוד עם הידיים, לימודי נגרות יתאימו יותר.