קורס נגרות

קורס נגרות בדרום – הופכים את היצירה למקצוע

יותר ויותר ישראלים, שמעולם לא החזיקו עץ או מסור בידיהם, מגלים לאחרונה את מעלותיו הרבות של תחביב הנגרות. אם גם אתם אינכם שבעי רצון מהיכולת היצירתית-טכנית שלכם בכל הקשור לעבודה עם עץ, הגעתם למקום הנכון. בשורות הקרובות נדבר על קורס נגרות בדרום, כזה שמתאים גם למי שסתם מחפש תעסוקה ביתית פרטית וגם לכאלו שירצו בעתיד למנף את הידע שיצברו לעבודה ומקצוע.

קורס נגרות – אפשרויות הלימוד שלכם

בישראל פועלים קורסי נגרות בשתי רמות עיקריות – קורס נגרות למתחילים ברמה בסיסית לשם תחביב ורמה מתקדמת לשם קריירה. שני הקורסים אינם מחייבים ידע מקדים, אך שונים מאוד במהותם. בעוד הראשון מספק בעיקר התנסות מעשית של עבודת נגרות, קורס מתקדם כולל לימוד תאורטי נרחב לצד ההתנסות בפועל המתרחשת לכל אורכו. מובן שקורס שכזה נמשך זמן רב יותר. מומלץ בחום לאנשים אשר לא פוסלים אפשרות עתידית לעסוק בתחום הנגרות, לבחור דווקא בקורס המתקדם.

קורס נגרות

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

הופכים לנגרים – תוכן הלימודים

מה לומדים בקורס נגרות? ובכן, זה מתחיל בהכרת העץ על בוריו – סוגים, תכונות, שימושים, מאפיינים. בהמשך, ולמעשה לאורך כל שלבי הקורס, יתנסו החניכים בשימוש בכלים ידניים. מבנה הלימוד – למדיה תאורטית, הדגמה והתנסות – מתקיים החל משלבי הקורס הראשונים ועד לסיומו. נעמיק בהכרתן של צורות העבודה המקובלות והנפוצות, תוך כדי הפנמה של נושא ההתאמה – באיזה אופן מוטב לעבוד לאור מאפייני העץ, העבודה הנדרשת וכו'. נתרגל פעולות תדירות בתחום הנגרות כמו שיוף, שרטוט, עיצובים שונים של העץ, ניסורו והרכבתו. גם על סוגי המחברים הקיימים ילמדו החניכים בהרחבה, לרבות כיצד מכינים אותם. עוד בקורס – עבודה עם חומרי גימור שונים, ניצול מיטבי של מאפייני העץ לצרכים יצירתיים, לימוד המכונות התעשייתיות הנפוצות בהן נעשה שימוש בישראל, נעבור בפירוט על כללי בטיחות לעבודה עם עץ, תורת החומרים, עבודה עם כלים חשמליים ושלל נושאי לימוד והתנסות נוספים.

קורס נגרות

פרטים נוספים על קורס נגרות בדרום ועל אפשרויות התעסוקה

למעוניינים בעבודה בתחום הנגרות, נספר שבדרום הארץ שפע עבודות הדורשות ידע בתחום הנגרות. תחום הבניין צמא לידיים עובדות בעץ, בבתי המלאכה שבאזורי התעשייה הרבים ביקוש ער גם-כן לעובדים. כמובן שחנויות ורשתות הריהוט משוועות לכוח עבודה מיומן, והאפשרות להיות עצמאיים ולהקים עסק משלכם קיים אף הוא. מרבית מקומות העבודה מציעים תנאי עבודה מכובדים, יציבות ואפשרויות קידום.

קורס נגרות בדרום מיועד לגברים ונשים גם יחד ומתאים גם לצעירים בגילם וגם לצעירים בנפשם. קיימות מספר אפשרויות לתדירות השבועית של מפגשי הלימוד, כך שניתן לסיים את הקורס בתוך זמן קצר או "למשוך" אותו מספר חודשים במיעוט מפגשים שבועיים. מדריכי הקורס הינה נגרים מקצועיים ומנוסים. הקורס מתקיים בקבוצות קטנות, בכיתות ובתי סטודיו מצוידים בכל מה שצריך.

קורס נגרות בדרום – התחלה חדשה ומלהיבה בחיים. בהצלחה!