לימודי נגרות

קורס נגרות בתל אביב

אם גם אתם מעוניינים ללמוד את רזי הנגרות וליישם את הדברים בפועל, אם באופן חובבני ואם בבניית קריירה משגשגת, בוודאי תשמחו לקרוא אודות קורס יסודות הנגרות של 'פנטזיה בעץ' וקורס נגרות מקצועי, שני קורסים מבוקשים של בית ספר מוביל בתחומו.

קצת אודות 'פנטזיה בעץ'

'פנטזיה בעץ' היא נגריה משפחתית הפועלת כ- 28 שנה. הנגריה הוקמה על ידי אשר גורל, נגר מקצועי בעברו. נכון להיום הנגריה מנוהלת על ידי הנגר- אומן, שי גורל, מומחה בעבודת נגרות אמנותיות, ובמסגרת פעילותה מוצעים קורסי נגרות למתחילים, קורס נגרות בתל אביב למתקדמים וקורסים בהתאמה אישית לקבוצות וליחידים. הדגשים בסדנאות של פנטזיה בעץ הם הכרת העץ, תכנון מחושב לפרטים של כל פריט ריהוט, שרטוט התכנית, בנייה מהירה, עיצוב העץ ואספקת המוצר תוך שבוע ימים מיום ההזמנה. בנוסף, לאחר סיום קורס הנגרות, בית הספר 'פנטזיה בעץ' מאפשר לבוגריו להמשיך ולהגיע אל הנגריה במטרה לעבוד על הפרוייקטים האישיים שלכם.כל הקורסים מועברים בנגריה הממוקמת ברחוב בן אביגדור 16 בעיר תל אביב.

קורס נגרות

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

קורס יסודות הנגרות בתל אביב

קורס יסודות למתחילים כולל ארבעה מפגשים שבועיים של שלוש שעות כל מפגש במתכונת של קבוצה קטנה (4-8 אנשים). הלימודים בקורס זה נחלקים ללימודים עיוניים ולימודים מעשיים. תכני הלימוד בקורס כוללים את יסודות העץ, בטיחות בעבודה, טכניקות ניסור, חיתוך, עיצוב וליטוש עצים, צביעת העץ, בחירה נכונה של עץ ורכישתו, עלויות רכישת עץ, חשיבות איכות החומרים, תהליך עיבוד של מוצרים מוגמרים, צביעה וייבוש. במהלך הקורס הסטודנטים יעסקו ביצירת שידת מגירות וארגז כלים מעץ. בסיום הקורס הבוגר יקבל תעודת בוגר קורס יסודות הנגרות. עלות קורס נגרות בתל אביב היא : 2400 ₪. ניתן להזמין קורס יסודות בהתאמה אישית לזוג, יחידים, ימי גיבוש ועוד.

קורס נגרות למתחילים

קורס נגרות מקצועי

קורס נגרות בתל אביב מיועד לעוזרי נגרים, נגרים חובבנים ונגרים בעלי ניסיון בתחום. הקורס כולל 51 שעות הנחלקות ל- 17 מפגשים במתכונת בוקר או ערב. אורכו של כל מפגש הוא שלוש שעות והלימודים הם פעמיים בשבוע. הקורס נבנה בעקבות ביקוש הולך וגדל בשוק העבודה לנגרים מקצועיים. מטרות הקורס הן העמקת הידע והקניית הידע והכלים הנדרשים לבניית קריירה בתחום.

הקורס כולל לימודי תאוריה ולימודים מעשיים ובסיומו תוענק לבוגר תעודת גמר (כל עוד הוא עמד בנוכחות של שמונים אחוזים וסיים את בניית שלושת המוצרים). תכני הלימוד בקורס נגרות מקצועי הם היכרות עם תעשיית הנגרות, מבואות יסודות מלאכת הנגר, יסודות השרטוט וכתיבת תוכניות עבודה. היכרות עם כלי העבודה וחומרי העבודה, בטיחות בעבודה, היכרות עם סוגים שונים של עצים, הקניית מושגים בתחום, כל הקשור אל צבעי עץ, לקות, ציפויים, וחריטה בעץ. הרכבת מסילות וצירים, פירוק צירים והדבקת פורמייקה. במהלך הקורס המקצועי כל סטודנט יבנה שידת מגירות ודלתות, ארגז כלים מעץ ושולחן מטבח.

כעת, כל שנותר הוא לבחור את הקורס המתאים לכם. בהצלחה!

גר בצפון? בוא ללמוד קורס נגרות בצפון!

2 תגובות
  1. עידן
    עידן says:

    מעוניין לקבל עוד פרטים על הקורס נגרות המקצועי בתל אביב

  2. עידן
    עידן says:

    מעוניין לקבל עוד מידע לגבי הקורס נגרות המקצועי בתל אביב

תגובות סגורות