לימודי נגרות

קורס נגרות למתחילים

מהו קורס נגרות ולמי כדאי ללמוד אותו? ובכלל, מה לומדים בקורס נגרות? לימודי נגרות הם אחד מהלימודים הנחשקים ביותר וזאת משום שהם משלבים לימודי מקצוע מבוקש עם מקצוע שנותן חופש ליצירתיות שבאדם ועבודה עם חומר יוקרתי והוא העץ. אז מהו קורס נגרות למתחילים? הכל בהמשך.

קורס נגרות למתחילים הינו קורס שבו לומדים מגוון תכנים מעשיים ועיוניים שמטרתם לאפשר הכשרה לתלמידים בתחום בנייה ועיצוב בעץ. בקורס לומדים התלמידים את שלל הכלים והידע שעימם ניתן לבצע מגוון עבודות בעץ וזאת לפי המגמות שישנן בשוק הנגרות ,תוך הקניית הידע הבסיסי ועבודה לפי כללי הבטיחות הקפדניים.

בקורס לומדים להכין מגוון מוצרים מעץ, מכירים את חומר העץ, מתנסים בכלים שבהם עובדים נגרים מקצועיים, מכירים את הכלים ואת סוגי העץ השונים, לומדים את המכונות שישנן בתעשייה, ולומדים ליצור ולפתח רעיונות תוך חשיבה מקורית ויצירתית.

למי מתאים קורס נגרות?

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס זה? נא להשאיר פרטים וניצור קשר בהקדם!

לימודי נגרות מתאימים לכל מי שרוצה להתנסות בעבודה עם עץ, בבניית רהיטים ומוצרים מעץ ולמי שרוצה לתת ביטוי ליצירתיות שלו בתחום העץ. בנוסף, עבודה בעץ בקורס זה מקנה בטחון בעבודה מאפשרת כלים וביטוי עצמי והיא מקנה מגוון עבודות מעץ אותן לוקח התלמיד איליו הביתה בסיום היצירה.

קורס נגרות למתחילים

כיצד עובדים בקורס?

בקורס נגרות שלנו התלמידים עובדים ממש כמו בנגריה אמתית, כאשר התלמידים מקבלים את כל כלי העבודה של הנגרים ושל עובדי הייצור בעובדים בנגרייה. במהלך הקורס הם מקבלים את הידע של תהליך עבודה גולמית עד לסוף שלבי היצירה.

 מה כוללת תכנית הלימודים?

בתכנית הלימודים למדים התלמידים את כל שלבי העבודה עם העץ הכוללת  שרטוט, שיוף, עיצוב העץ, יצירת חפצי נוי, ניסור העץ והרכבת העץ,  תורת החומרים, תכנון המבנה , בחירת סוג העץ, עבודה עם כלים חשמליים ועוד.

בסיום הלימודים יוצאים גם עם ידע וגם על חפצים איכותיים במיוחד.

אז קדימה, זה הזמן להגשים חלום ולהצטרף לקורס נגרות.